Reklamace a vrácení
VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Možnost vyzkoušení zboží samozřejmě máte, vrácené zboží by však mělo být nepoužívané a neopotřebované/poničené/potřísněné.
Vrácené zboží, které bude jevit známky opotřebení nebo použití nemusíme přijmout a případně můžeme požadovat dílčí úhrady.
Společně s vrácením zboží prosíme dodat doklad o koupi a zároveň dodržet 14denní lhůtu od zakoupení.
REKLAMACE A INFORMACE
Jak uplatnit reklamaci (snažíme se o 100% kvalitu, ale občas se chyby stanou):
Zboží pošlete poštou nebo jinou přepravní společností na adresu:
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami.
Stáhněte si reklamační list zde: REKLAMAČNÍ LIST
Reklamaci posoudíme obratem a budeme Vás kontaktovat ohledně řešení.
V každém případě bude vyřízena v zákonné 30 denní lhůtě.
Vrácení peněz:
Peníze vám pošleme na účet nejpozději do třiceti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.